http://up98.ir/uploads/141243590270511.gif

 



تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393 ا 11:37 نويسنده : a ا

خبر فوری

صدا و سیما اعلام کرد

از این به بعد بازیای پرسپولیسو(لنگیو) از شبکه نسیم ببینید

شبکه نسیم شبکه نشاط و سرگرمی



تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 ا 17:12 نويسنده : a ا

گسترش فولاد تبریز
استقلال

۰۱ اسفند ۱۳۹۳

15:30


تبریز استاديوم: یادگار امام (ره)
 
     


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ا 13:48 نويسنده : a ا


 


 



تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393 ا 7:25 نويسنده : a ا



تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393 ا 14:54 نويسنده : a ا





استقلال:
وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی (32 خرسندنیا)، آرش برهانی (74 نوری)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

پیکان:
مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور (82 حیدریه)، سیاوش یزدانی، احمد جمشیدیان (72 معمر سوراکا)، سعید دقیقی، اوبیک، آرمان قاسمی، محمد نصرتی و احمد مهدی زاده
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح گل:
1 ـ صفر (استقلال): ارسال به محوطه جریمه پیکان با پاس رضا عنایتی برای حنیف عمران‌زاده، توپ را به شهباززاده رساند و این بازیکن با ضربه سر در دقیقه 3+90 دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

بهترین بازیکن:
خسرو حیدری دفاع راست استقلال در تمام بازی تلاش فوق العاده ای داشت اما این سجاد شهباززاده بود که مهمترین اتفاق بازی را رقم زد و موثرترین بازیکن میدان بود.

اتفاق ویژه:
دقایقی قبل از گل استقلال در حالی که پیکانی ها با یک ضدحمله سریع با وحید طالب لو تک به تک شدند، به نظر می‌ رسید حرکت تهاجمی سعید دقیقی اشکال خاصی نداشت. اما داور بازی در تصمیمی عجیب تهاجم پیکانی ها را به دلیل خطا روی طالب لو گل پیکانی ها را مردود شمرد.


دقایق حساس:
دقیقه 20: ضربه سر عنایتی در حالتی غافلگیرکننده از کنار دروازه رحمتی بیرون رفت. رحمتی بعد از این موقعیت به شدت به مدافعان تیمش تاخت.
دقیقه 22: ضربه کرنر خسرو حیدری از جناح راست با ضربه مهاجمان استقلال در دست های رحمتی آرام گرفت.
دقیقه 26: از فاصله 25 متری تیم فوتبال استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که امید ابراهیمی با کمتری دورخیز ناگهان شوت محکمی به سمت دروازه پیکان زد که توپ با برخورد به تیرک افقی به خارج رفت، این ضربه چنان غیرمنتظره بود که مهدی رحمتی تنها مسیر توپ را با نگاه دنبال کرد و هیچ حرکتی انجام نداد.
دقیقه 29: ضربه کاشته حمید دیوسالار از بالای دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 31: استقلال در دقیقه 31 با تعویض یعقوب کریمی تغییر تاکتیک داد و خرسندنیا را جانشین کریمی کرد. حالا بیک‌زاده دفاع چپ استقلال خواهد بود و خرسندنیا کنار ابراهیمی در پست هافبک وسط به میدان خواهد رفت.
دقیقه 37: ضربه سر محمد نصرتی روی پاس ارسالی از روی نقطه کرنر به شکل خطرناکی از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 47: ارسال خسرو حیدری بعد از گذشتن از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه به برهانی رسید که ضربه این بازیکن از گوشه محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 50: روی یک ضد حمله در حالی که بازیکنان استقلال فرصت خوبی برای رسیدن به دروازه پیکان داشتند، مدافع این تیم پاس بیک زاده را با دخالت دست قطع کرد که حق وردی به تنها به اعلام خطا بسنده کرد.
دقیقه 53: ارسال هاشم بیک زاده از جناح چپ با مشت اشتباه مهدی رحمتی این فرصت را برای امید ابراهیمی ایجاد کرد تا از درون محوطه جریمه فرصت شوت زنی پیدا کند که ضربه هافبک دفاعی استقلال در بین راه به مدافع پیکان برخورد کرد و یک کرنر برای آبی پوشان به دست آمد.
دقیقه 70: ارسال رو به بیرون آرش برهانی روی خط محوطه جریمه را امید ابراهیمی با ضربه ای فنی به سمت دروازه رحمتی فرستاد که بار دیگر توپ در میانه راه به مدافع پیکانی ها برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 71: یک دقیقه بعد بار دیگر ارسال از خسرو حیدری با ضربه سر ناقص غلامرضا عنایتی همراه بود و این فرصت از دست رفت.
دقیقه 85: بهترین فرصت گلزنی استقلال در این نیمه بعد از ارسال کرنر بیک زاده و ضعف رحمتی در خروج از دروازه به وجود آمد که ضربه صادقی به بیرون رفت.
دقیقه 86: ارسال کرنر میلاد نوری و ضربه سر شهباززاده با اختلاف کمی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 90: پیکانی ها که به دنبال تک امتیاز این بازی بودند روی یک ضد حمله صاحب فرصت گلزنی شدند که در یک فعل و انفعال داور خطای مهاجمان پیکان را در حالی که دروازه طالب لو باز شده بود را اعلام کردند.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393 ا 14:26 نويسنده : a ا

استقلال، سایپا را هم برد

تیم فوتبال استقلال موفق شد با حساب یک بر صفر سایپا کرج را شکست دهد.

تیم فوتبال استقلال موفق شد با حساب یک بر صفر سایپا کرج را شکست دهد.

 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. تک گل این دیدار را سجاد شهباززاده در دقیقه 45 به ثمر رساند.

 

گزارش نیمه نخست:

 

در ابتدای این نیمه استقلالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 12 روی ارسال خسرو حیدری از میانه‌های میدان در حالی توپ برابر حنیف عمران‌زاده قرار گرفت که مدافعان سایپا در آفساید گیری دچار اشتباه شده بودند و این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار داشت اما او قدر این فرصت را ندانست و با یک ضربه سر نه چندان قدرتمند توپ را به دستان اخباری سپرد.

 

با این حال سایپایی‌ها هم بیکار نبودند و در دقیقه 17 شوت مجتبی رمضانی می‌رفت که برای استقلال مشکل‌ساز شود اما توپ او راهی اوت شد و همین بازیکن در دقیقه 28 هم روی ارسال خوب حکیم نثاری در موقعیت خوبی قرار گرفت و تلاش کرد با یک ضربه سر این تیمش را به گل برساند اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

 

در ادامه این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و سطح کیفی بازی به طرز چشم‌گیری افت کرد. دو تیم نتوانستند از فرصت های نصفه و نیمه ای که داشتند به خوبی استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 43 شوت زیبا و فنی میداوودی با واکنش زیبای فروزان همراه شد و توپ بعد از برخورد به دیرک افقی دروازه به کرنر رفت و در دقیقه 45 برخلاف روند بازی این استقلال بود که به گل رسید. ارسال زیبای یعقوب کریمی برای سجاد شهباززاده با ضربه سر دقیق او همراه شد و استقلال در نهایت با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393 ا 18:23 نويسنده : a ا

تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در نیمه اول به پیروزی رسید.

 

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) , تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. سجاد شهباززاده در دقیقه 45 برای آبی‌ها گلزنی کرد.

استقلال بازی را با ترکیب محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد نوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، رضا عنایتی شروع کرد که حضور میلاد نوری در ترکیب اصلی از نکات جالب توجه آن بود.

شاگردان قلعه‌نویی بازی را خوب شروع کردند و از جناحین به سایپا فشار وارد کردند تا بتوانند در همان دقایق اولیه به گل برسند اما از فرصت‌هایی که ایجاد کردند نتوانستند به خوبی استفاده کنند. بعد از 15 دقیقه ابتدایی سایپایی‌ها سعی کردند تا با پاسکاری در میانه میدان بازی را به تعادل بکشانند.

سایپا در نخستین حمله خود روی دروازه استقلال خطرساز شد. حکیم نصاری در دقیقه 38 روی پاس نظری با ضربه سر دروازه فروزان را تهدید کرد که توپ از بالای دروازه استقلال به خارج رفت.

در دقیقه 35 بازی سجاد شهباززاده پشت محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد اما ضربه خود را با بی دقتی به بیرون زد. پنج دقیقه بعد رمضانی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه وی به آرامی در دستان فروزان جای گرفت.

میلاد میداوودی که در خط حمله سایپا از انگیزه بالایی برای بازی مقابل تیم سابق خود برخوردار بود در دقیقه 43 با یک ضربه فنی دروازه استقلال را به شدت تهدید کرد که توپ وی بعد از برخورد به نوک انگشتان فروزان و تیر افقی دروازه استقلال به کرنر رفت.

 

در دقیقه 45 بازی استقلال به گل رسید. سجاد شهباززاده با ضربه سر روی سانتر یعقوب کریمی دروازه تیم سابق خود را گشود و البته خوشحالی نکرد. این نیمه با همان تک گل به پایان رسید تا استقلال با برتری به رختکن برود.

 


موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393 ا 18:21 نويسنده : a ا



تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393 ا 18:11 نويسنده : a ا



تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 ا 18:40 نويسنده : a ا
.: Weblog Themes By رضااديبيان :.